کا روان رفته است...

                      

به احترام دایی شهیدم علی اصغر گذاری که پس از 15 سال پیکرش را زیارت کردم

. دایی اصغرم

خوش آمدی اما چقدر دیر

از بس انتظار تو را کشیدم خسته شدم

تمام کو چه پس کو چه های امید را به دنبا ل تو گشتم. در سر هر کوچه فا نوس بی رمق
نگا هم را سو سو کنان در دور و برم گرداندم و درپی نشا نت بودم.

تنها صدای صلوات و نماز ودعا آرامم می کرد  اما هر روز یاد تو دل مرا به غوغا
و تلا طم و آشوب می کشاند

.اصغر! من با  این دل شکسته چه کنم؟

اصغر رشید قا مت و رعنا جما لم چرا 15 سال آفتا بی نشدی؟

دشت تفتیده جنوب 15 بهار و خزان را در دل خو یش میهمان دا شت و با ران رحمت حق تو را
 از دیده های پنهان .

یا دم می آید چگونه روزگار بغض مرا می تکاند و همر زمان در تشییع دوستان جا وید الاثر تو تا
معرا ج شهدا بد نبال تا بو تهای  سرخ و نورانی بد نبال  گم
شده خود بودند و من نیز

اصغرم به من بگو با این دل شکسته چه کنم؟

اکنون انتظار ما به پا یان رسید و آمده ای

خوش آمدی!

من با ید بروم و از کوچه های این خا طره کوچ کنم.

با ید از شهر پرواز یأ س پر ازرنج  پر از درد کو چ کنم.

من دیگر باید از تنها یی خود رخت سفر را بندم چرا که در آن سوی کسی مرا می خواند

ای مردم دلم هوای گریه دارد دلتنگی مرا چه کسی جواب می دهد

وقت تنگ است بگذا رید در این لحظه ی آخر سراغ دل خود بروم دل من
 وسعت دریا دارد دل من خیلی آبی است همانند دریا صاف و زلال. بگذارید در
پی دل خود با شم که در این شهر همه دل شکسته انند
  بگذارید من بروم ......

دایی اصغر جان تو به من بگو برای این چند استخوان و پلا ک معطر پس از 15 سال چه
می توانم بگویم؟

بیا و برایم از آ ن روز ها ی غریب و بی نشا نی بگو.

از آن بیا بان بی بضا عت سبزی و طراوت ....... باز بخند و مرا امید بده

کا روان رفته است و من جا مانده ام.... در کویر تشنه تنها مانده ام  

                        ------------------------------------------------------------


                                                                       

           

                                               عشق یعنی استخوان و یک پلاک ....سا لها تنهای تنها زیرخاک

 

                                   با تشکر از ما درم که مرا در این راه یاری نمود.



 متن زیر را بخوا نید تازه است ... 

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 05:10 ب.ظ http://witm.blogsky.com

be ma ham sar bezan

سید مجید پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1382 ساعت 08:20 ب.ظ http://pelak.persianblog.com

اخیش!!!بلاخره نظر میده!!!بابا من خیلی وخلصم!مطلبتم اصلا می خورم ولی بی خیالت نمی شم!!!یا حق

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1382 ساعت 10:36 ب.ظ

زیباست.......

علی انصاری پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:33 ب.ظ http://rocket.blogsky.com

بسم رب الشهدا و الصدیقین
سلام دلاور خسته نباشی
این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته
روا گشته حاجات ما با رقیه
من و دست و دامان تو یا رقیه
من از کودکی آشنای تو بودم
و درس شبم : آب بابا رقیه
در آغوش بابا در آغوش عمه
چه شبها شنیدی تو لالا رقیه
پدر می نشانده تو را روی زانو
نوازشگرت دست زهرا رقیه
کنون در خرابه چرا روی خاکی
نشستی تو افسرده تنها رقیه
تو تکرار زهرایی و ضرب سیلی
شده نیلگون رویت اما رقیه
چرا شانه هایت کبود است و نیلی
زشلاق دشمن ؟ مبادا! رقیه
هماندم که افتادی از روی محمل
شکست آن زمان بغض گلها رقیه
شنیدم که با دیدن درد زینب
فرو بسته ای لب زشکوا رقیه
سه ساله شدی مادر اینک پدر را
به زانوت بنهاده سر را رقیه
ز شوقش چنان گریه کردی که ناگه
فتادی و رفتی زدنیا رقیه
تو را هر که دارد دگر غم ندارد
من و دامنت جان بابا رقیه
شعر از آقای رحماندوست

یه دوست شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 05:24 ب.ظ http://entezarnoor.persianblog.com

سلام. همسنگرم همسنگرم خوش آمدی ولی چرا دیر آمدی. بر قامت رعنای شهدا صلوات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد