رستخیز لحظه ها

 هو الجمیل

می گویند اولین مخلوق خدا هم عشق بوده است و هر کس  و هر چیز که بر مبنای عشق ساخته شده باشد دوست داشتنی است.مگر نه عشق ها نفوس طیبه ای است که مردانه جنگیدند و عاشقانه جان سپردند...پس این وبلاگ تقدیمی است بر ارواح پاکی که شوریدند تا بر پیکر افسرده جامعه حرکت ایجاد کنند.

          ……………………………………………………………………………………………….

                      
مگر می توان پایمردی،دلاوری،حماسه سازی و جانبازی یاران اخرالزمانی امام را یکجا از یاد برد؟در ظول هشت سال دفاع مقدس دنیا با فرهنگ بسیج و بسیجی اشنایی پیدا کرد.دلدادگی های بسیجی های سیزده ساله تا هفتاد ساله مدرسه طهارت و اخلاص را دنیا به وضوح در اینه تصویر به نظاره نشست.

    هشت سال قد علم کردن تمام سلاح های دنیا مقابل بسیج،هشت سال زیر تازیانه خشم قرا  دادن بسیجی ها و هشت بهار و خزان امتحان نمودن بسیجی و نتیجه: پایمال شدن سلطنت کفر در مقابل زیارت عاشورای بسیجی! و اینک نیز بت پرستان دنیاخواه در لباس دیگر و خاکریزی متفاوت به نبرد در مقابل پیر و میدان دار عشق نشسته اند. و چه ساده می اندیشند و چه ساده لوحانه تفکر میکنند ایا هنوز ندای ملکوتی فرشتگان زمینی را(که در کنار گل خمپاره به حضرت دوست لبیک گفتند) فراموش کردند؟ آیا مشت به ظاهر خالی اسوه های پایداری را که در شبهای عملیات با یک یا حسین به پیش میرفتند از یاد برده اند که اینگونه از پشت خنجر میزنند! دل بسیج از اینهمه ناملایمات به درد امده. از این انسانهای رنگین امروز، اما بسیجی همچنان مقاوم و پیروز پیر و مراد خود مقام ولایت میباشد.

اومد نامه

سلام...

من اومدم....
تا بعد